HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

szőrözés

2014.07.31. 23:54 :: Dee_

Nem tudom, milyen tudományos kísérlet bizonyítja, hogy ami szőrt rendszeresen levágunk, nem attól nő vissza dúsabban. Vagy csak a szemünk káprázik ugye. Légyen az haj vagy más szőrzet.

Ékes példája ennek pedig a lábszőr. Van egy kezdeményezés, hogy mutassák meg a nők a természetes lábukat, ne szőrtelenítsenek, és a lábképeiket publikálják. Mikor ilyen képeket láttam, elszörnyedtem. Vastag bunda borította a kecses lábakat. A kommentelők mindkét nemből egyöntetűen alázták ezeket a nőket. Nekem azért voltak ezek furák, mert be kell valljam, én soha nem szőrtelenítettem a lábam. Nem mondom, hogy abszolút sima, de szinte alig lehet észrevenni, nincs rajta sok. Ötvened annyi, mint a nők lábán a képeken. (Nővéremnek köszönhető amúgy, aki óvva intett az epilálás elkezdésétől, azt mondta, neki kevesebb volt, mint nekem, aztán most meg nem hagyhatja abba.) És nem hiszem, hogy egyedül én lennék ilyen "simalábú". Ők is azok lennének nagy többségében, ha nem kezdik el az annyi szőrt lehúzni a lábukról, mint ami nekem van, volt, még 13 évesen. Aztán egyszerűen erősebb lett nekik a sok vágástól. Persze vannak kivételek, akik erős szőrrel rendelkeznek, de én sem vagyok egy szőke, vékonyhajú északi népség. Nem hiszem, hogy én lennék az egyetlen kivétel. Főleg régi fotókat nézve meztelen női lábakról, strandolókról. Akkor eszükbe sem jutott, hogy ezt borotválni kellene, ahogy meghagyták a hónaljszőrt is általában. Mégsem világlik ki a prém a lábon a képeken, mint ahogy néha a hónaljszőr. 

Kíváncsi vagyok, a sosem vágott lábszőrről mi lenne a netes vélemény amúgy.  

Szólj hozzá!

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr136563681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása