HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

egér

2015.10.18. 22:57 :: Dee_

Tegnap aggasztó felfedezést tettem, mikor pakoltam el a kerti játékokat: egerek költöztek a garázsba. A szaguk árulta el őket, de mikor mozdulatlanul álltam, meg is pillantottam egyet, nem zavartatta magát. Első körben beraktam melléjük Kornéliát, aki azonban a vadászkuporgáson kívül nem volt eredményes, túl nagy volt a rumli. Második körben megvizsgáltam, vajon min is élnek ezek, és sajnos megtaláltam a 2 kiló napraforgómag maradékát a karácsonyi dobozok feletti kertészkosárban. A kosár tartalma meg volt rágva, így kivittem az épület elé egy kis tisztogatásra, de Freyja élénk szaglászása megsúgta: van valaki benne... Így a szomszédos rét mellett kezdtem bontogatni a szerszámokat, és ki is ugrott egy kicsi egér a kosárból.

Volt alkalmam felmérni a károkat. Az egerek mindent összemásznak, összepisilnek, összekakilnak, megrágnak. És a garázsban tartjuk a babakocsikat és alkatrészeit, a kiságyat, az ünnepi díszeket, a régi legókat... Csak hogy azokat említsem, amit nagyon bánok, hogy nem maradtak sterilen. (De hogy jöttek be a nyomorultak? Sehol nem volt rés!) Ma azzal kezdtünk, hogy kihordtam a babakocsikat és bizony ott volt a szar... De szerencsére még nem rágták meg. Picit összébb pakoltam mindent, hogy beférjen a macska majd rendesen. Aztán jött a neheze... A díszeim... Az egyik karácsonyi doboz még egy egeret rejtett, valószínűleg ezt a nagyot láttam tegnap. És minden összejárkálva, minden büdös.. Az összekreatívkodott húsvéti cuccaim szinte mind mehettek a kukába. A kedvenceim, a tojáson ülő papírtyúkok, meg a kékfestő hungarocelltojások is... Meg amit a gyerekek festettek... KT első tojása, amit tőlem kapott... A betlehemem! Koszorúk! A két hatalmas karácsonyi dobozom egyike is tele lett a becses szeméttel. Ami papír vagy fa volt, amit összemásztak, mert nem volt külön dobozban, amit nem lehetett lemosni, az ment a kukába. Ebéd után pedig KT segítségével erős domestosos vízben lemostam a kerámiákat és műanyagokat, meg amit nem volt szívem kidobni (Mama díszei), pedig megsínylették a mosást, ahogy így utólag látom. 

Cukinak látom őket. De iszonyúan kártékonynak is. Szereztek nekem egy marha rossz hétvégét, és még ki tudja, mennyien maradtak...

Szólj hozzá!

Címkék: kutya karácsony macska háziállat egó grr

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr427988889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása