HTML

Friss topikok

• Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

Indul az út és messzire fut

2013.10.13. 21:54 :: Dee_

Jó kis nap volt ez, kezdve azzal, hogy békésen aludt együtt az előszobában Néró és Kornélia. (Az esti vihar miatt bekéreckedtek, és a múltkori esetnél, mikor nem a szállítódobozban aludt benn a cica, hanem szabadon, a szekrényen egy párnán,még este Néró felhördült, és féltem, hogy olyan kis helyen, mint a mi előszobánk, nem tud elmeneküli a cica, inkább kiszórtam, de valószínűleg csak megijesztette az alvó kutyát, nem volt harc.) A vihar hatalmas ködöt hozott, amin átszűródött a nap fénye, láthatóvá tette a sok táncoló páracseppet. Ebédre tejszínes, mozzarellás, petrezselymes tészta volt, amit L. úgy evett, mint egy kis hölgy, tökéletesen, kanállal. (Beért a sok tracsírozni hagyás, amire KT-nél még nem volt idegem, szívunk is miatta mindketten, a fiam is és én is.) KT nem ébresztette fel L.-t a délutáni alvásából.

Utána pedig kirándulni mentünk. Nem lehetek elég hálás a sorsnak, hogy egy olyan helyen lakom, ahol ehhez csak ki kell lépni az ajtón.Bár nem vagyuk egy nagy erdőjáró fajta. Az erdő meseszép volt, gyűjtöttem leveleket, csemegéztük diót, csipkebogyót, KT felismerte a galagonyát is. Hegyet másztunk, lest lestünk, és egy vadregéyes úton, sziklák, mély szurdokok, nagyon régi ösvények nyomán értünk vissza a faluba. Imádom az ismeretlen utakat, most a magánytól sem féltem, ami mindig fullasztóan rám telepszik az erdőben, de F. kicsit aggódott, hogy megy le a nap, és csak távoli kutyaugatás tudatja velünk, hogy messze vagyunk-e, nem lehetett tudni, nem egy hegyháton, vagy a falu túlfelén lyukadunk-e ki. Picit már fáztam, és gondolom a vékonyan öltöztetett gyerekek is hazafelé, sapka csak L.-en volt, ő is folyton lerángatta magáról, KT kapucnit kapott, és két vékony hosszúujjú póló volt csak rajta, és L.-en, rajtam csak egy. Ilyen időnk volt ma, helyet cserélt az október a szeptemberrel, a rettentő hideget 20 fok váltotta, de nem is baj, mert most az a 20 fok az őszi táj teljes pompáját festi alá, nem a szeptemberi kicsit sárgulunk-de azért zöldek maradtunk-időszakot, most minden bokor és fa citromsárga, aranylóan fakó, bordó vagy rókavörös, és ehhez a langyos levegő igazi vándorösztönt hoz ki a legkényelmesebb kanapélakóból is. Frodó épp ilyennek láthatta a Megyét, ilyen időben járta. A kis KT elszántan lépegetett előttünk, nem félt attól, hogy lehagy, járta a mohosköveket, a mélység sem riasztotta, minden emelkedőre követett miket. L. a hátamon minden elérhető levelet leszaggatott,és sokszor ki is jött volna. Rögtön elaludtak a tejek után, pedig KT a nehéz, mászkálós napok után is fenn szokott lenni 9-10-ig, bár egyedül játszik a szobában, néha jön ki mutatni vagy kéri valamit, most ez nem volt.

Fürdés előtt pedig kiszaggattuk KT-vel a bekevert linzert, a közepek lyukasztásában, tepsire tevésbe volt agyon profi, több lyukas lett, mintlyuktalan, pedig kiszámoltam, hogy egyenlően szaggassak, valószínűleg elvett olyat is, amit nem tettem oda elé, önszorgalomból. :) L. meg hisztizve a földre borult, mert nem kapott a sütiből, mert már előtte sem kért, visszaadta a falatot, teljesen tele volt... De azért adjak. :) Ilyenkor a legcukibb, a nincs még tíz kilójával, ahogy előre borul és hihetetlenül kifosztottnak, csalódottnak és szomorúnak tűnik anélkül, amit éppen szeretne.

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska falu háziállat elmentünk babó babó2

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.