HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

email

2013.11.22. 22:49 :: Dee_

Két email címet használok rendszeresen, egyik a hivatalos, ez értelemszerűen a rendes nevemmel van halvány összefüggésben, másik azoknak van, ahol elkérik minden kis apróságért, oda mennek a rendelések, és azzal szoktam mindenhol regisztrálni. Úgy született, hogy másnak akartam kiadni magam, mint ami vagyok, hogy úgy tűnjön, azt szeretem, amit nem is, de aztán visszájára fordult a dolog egy időben egyéb körülmények miatt, ennél konkrétabbat viszont nem mondhatok, de van két csaj a Földön, aki érthet engem. :) Lényeg a lényeg: a cím gáz. És nem tudtam, mikor mosolyogva megadtam a hivatalos címem az ovis levlistához, hogy google csoportot hoztak ott létre, és én már regeltem a google-re, a mivel is? A gáz címmel, így bár a meghívó a hivatalos címre ment, a belépés után a gáz címemet látja mindenki a csoportban... Hörr!  

Szólj hozzá!

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr56186216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása