HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

nyuszi

2013.12.23. 21:00 :: Dee_

Apa felhívott, kérek-e nyúlhúst, és mivel az első és utolsó, 26 évvel ezelőtti pörköltömben nagyon ízlett, igent mondtam. Kicsivel később be is ugrott vele. Azt a csomagot passzoltam, amiben ott volt a feje is, de a szaga már gyanús volt, faggyúszag. Undorkodva daraboltam, vagdostam a faggyús hájat, az inakat, a csontokat a húsról, és a nyusziból pörköltet főztem. Az illata vadas, ismeretlen húsos, egyetlen falatot bírtam belőle leküldeni, amivel megnéztem, megpuhult-e már. Jól sikerült, de nekem nem ízlik. Alig eszem húst, és most már felrakhatom a marha és a sertés mellé a nemszeretem-listára. Talán ha nem a véres zacskót látnám mindig, ha a fazékra nézek. F. sem kóstolta meg. Nérónak ünnepi eledele lesz belőle. Nem halt meg hiába a nyuszi, mert Nérót amúgy is hízlalni kell.

Szólj hozzá!

Címkék: ennivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr156186208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása