HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

időpontok

2014.07.09. 21:11 :: Dee_

Sajnos nem jutott eszembe most, mikor orvoshoz kértem időpontokat, hogy mi történt tavaly. Gondoltam, összegyűjtöm a nem sürgős kezelést igénylő nyavalyákat, felhívom a rendelőt és nyáron, szép nyugodtan, apai bébiszittelés mellett elintézünk mindent. Ahogy azt Móricka elképzeli. Őszre kaptam időpontot, mikor nyáron, a szünet elején kértem.

Idén is így alakult, mert sajnos nem okultam. Gyerekortopédia: augusztus vége. Felnőtt ortopédia (egyre fájóbb lábbal): augusztus eleje. (Itt még az a szép, hogy időpont nélkül nem lehet bemenni. Lemondani sosem szoktak időpontot, de az emberek durván FELE nem megy el a rendelésre egy nap, így annyian simán bemehetnének, ha kivárják a sort, de nem... Máshol is mondták, hogy nincs sürgős ortopédiai beutaló. Aha, bicegj egész nyáron át, míg ki tudja, milyen szalag, ín szakadt... Törés nincs, ennyi a biztos, ezt a sebészet még elintézte.) Bőrgyógyászat (melanómakontroll): augusztus vége. Nőgyógyászat (rákszűrés): szeptember eleje. (Itt meg hirdeti az sztk, hogy fizetős szolgáltatást vezetnek be, így sorra kerülhetsz a nőgyógyászaton egy héten belül is, gondolom az sztk eszközeit használja így az orvos a magánrendeléshez, és a várólistát ez is hosszabbítja, hiszen nem a következő kerül eléjük a listáról, hanem az, aki fizet, idejük meg nem lesz ettől több rendelni. Már három éve is ennyit kellett várni. A terhes kiskönyv kiadásához, a terhesgondozás elkezdéséhez kell a terhesség orvosi megállapítása. Én be akartam jelentkezni a nőgyógyászatra rögtön a kétcsíkos teszt után (4 hetes terhesen), és akkora kaptam időpontot, amikor már kezdtem volna a második trimesztert, a 13. héten. Amikor fontos vizsgálatok, ultrahang van előtte, amit ugye a terhesség megállapítása nélkül nem lehet elvégeztetni. Tudom, menjek magánba. De én sajnálom erre a 8-15 ezreket alkalmanként. Nem tartom normálisnak, hogy aki nem fizet külön, annak nem hogy kényelmetlenséget okoznak, de kifejezetten rosszul jár.) Neurológia: átlag 8-10 hetet kell várni, na őket még hívnom kell. Meg a fül-orr-gégét.

És kiemelném: július elején kértem az időpontokat, a gyerekortopédia kivételével, azt két héttel előtte.

Szólj hozzá!

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr236495305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása