HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

nyaralás helyett

2014.08.17. 22:22 :: Dee_

Hónapok óta kérdés volt, hogy menjünk majd a családi nyaralásra. No nem kell valami nagy dologra gondolni, pár nap (az itthon hagyott állatok és a felvigyázó Anya nem kizsákmányolása miatt) exsógorom nyaralójában. Vagy az unokaöcsémében, nem is tudom. Közben kiderült, exsógor még ennél is exszebb lesz, én meg képes voltam egy helyben elrepeszteni a térdem, amivel hetek óta bajlódom. Aggódtam az öregecske kocsi miatt is, amit eléggé meghajtottam, féltem, hogy félúton lerobbanunk. Féltem a sztrádától, mert a kamionok nem előzhetnek, de biztosan gyorsabban akarnak menni a külső sávban, mint én. Féltem, mert F. még nem tudott ezzel a kocsival gyakorolni, egyszerűen nem volt alkalom hozzá. Mindketten aggódtunk a vonatút miatt, ha azzal mennénk, mert bár bagóért levinne a MÁV, de dupla hosszú az út, és a kutyával is bajos lenne (vinnünk kell, mert szökik), nem beszélve örökmozgó gyerekeinkről. Konkrétan láttam magam előtt a két vonat közti átjáróba kiszökő és a kerekek alá eső KT-t... A sötét vízben elmerülő L.-t... (Pedig nekem a Balaton igazi nagy szerelem, olyan, mintha hazatérnék.) Sokan lettek volna a családól is, nekem a múltkori is tömegnek hatott (tesóm, az anyja, a tesója, párjaik, gyerekek, Apáék). Az előjegyzési rendszer oldotta meg a problémám. 6 hetet kellett várnom, de lelkiismeretes orvos kezei közé kerültem az ortopédián, aki felírt térdvédőt, lézeres kezelést, és egy héttel később látni akart, ez viszont éppen kettévágta volna a 4 napunkat. Így eldőlt a kérdés. Csak azt sajnálom, hogy L. ortopédiáját a nyár elején 2 héttel későbbre tetettem, az is ezen a héten lett volna, de akkor még biztosabb volt a nyaralás. Így viszont tesóstul megyünk majd, nem kényelmesen. Meg azt, hogy ez a négy nap igazi kánikula volt a rossz idő heteiben.

A lábam nem javul, de nem érdekel. Megyünk mindenfelé, nem telhet el élmények nélkül a nyár. Így voltuk már strandon kétszer (és ezzel kicsit csitult a vízigényem, és a gyerekeknek is élvezetesebb volt a sokféle medence, hullám, és persze a Mama jelenléte!), kirándultunk kutyástul a környéken, voltuk játszótéren, Gyerekszigeten, Margitszigeten, utolsó foglalkozáson R-el, felköszöntöttük a munkahelyükön Anyát és M-t, én meg kipróbáltam az MR-t is. Be van tervezve egy Állatkert és strand. (Meg a kőműves.) Én meg csendben fájdogálok esténként, KT pedig a térdvédőmben tér nyugovóra.

(KT elszámol 30-ig, L. pedig csomó színt tud, és elmélyülten rajzolgat.)

1 komment

Címkék: család egó babó babó2

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr946612343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tulnagyszemulany 2014.08.19. 13:00:02

jajj... azért óvatosan, pihentesd is a lábad, nehogy rosszabb legyen!

nekem a szórólapos munka óta elő-előjön fájdalom, pedig én utána nem is erőltettem, szóval nem szabad félvállról venni ezeket.
süti beállítások módosítása