HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

a Kérdés

2014.09.16. 22:12 :: Dee_

KT nagy pocakbarát. Most már nem ölelgeti annyit, mint régen, de ma jött, hogy ő bizony visszamegy, visszabújik a hasamba. Megmutattam neki, mekkora volt és később mekkorára nőtt, mikor még benn lakott. 

- Hogy jöttem ki pocakodból? - kérdi, és el is ismétli, én meg csak nézek a hatalmas kék szemeibe, mert tényleg várja a választ, és hiába fogadtam meg, hogy életkornak megfelelő felvilágosítást adok neki mindig, ahogy kérdezget, de most erre még nem voltam felkészülve. Csak néztem rá, és futottak át az agyamon a lehetséges verziók, hogyan is puhíthatnék a dolgon, de egyszerűen nem tudtam kitalálni semmit...  

Szólj hozzá!

Címkék: babó

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr576704671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása