HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

nyárvégi emlék

2013.08.23. 22:31 :: Dee_

Pár napja kellett F.-nek egy kis idő dolgozni, így hátamra csaptam kicsi L.-t, KT-nak szóltam, már vette is a szandálját, de nem mentünk messzire, csak ide a határba. Most parcellázták fel, de még elég kevés épület készült el. Nem indultunk el a kövekkel kiszórt úton, inkább azt választottam, ami három éve földútként a két falut kötötte össze, és sokat sétáltattunk arra kutyát. Most elgazosodott, mert már telkeken megy keresztül és senki nem használja. Egy kis csapás maradt belőle és a bokrok jelzik a helyét kétoldalt, és egyenesen egy, már kész drótkerítésbe torkollik. Csak azt nem értem, ebben a faluban miért nem szednek le semmilyen vad termést?  A dió az utcai fák alatt megy tönkre, a málna a tövekre szárad évek óta, mert ház előtt van, és senki nem meri megdézsmálni, vagy, ami még elképzelhető, hogy már senki nem jár gyalog arra, csak autóval… Így fedeztünk fel KT-val egy szederbokrot, hatalmas, tüskés, és tele kisebb bogyókkal. KT-t nem kellett győzködni, hogy lásson neki bátran. Már várom, hogy jövőre L. is élvezhesse ezeket a vad ízeket, és együtt csemegézzenek a ribizliből, málnából, szederből a kertben is. Utána felkaptam a bogáncsba szaladt KT-t, ölben vittem le az útra.

Olyan csodás pillanat volt ez, a forró mező, a poros út, KT rohant előre, kis maszatos falusi gyerek, L. a hátamon már majdnem szundikált, a nyakamra hajtva a kis fejét, és a vénülő nyár ott lépkedett mellettük, szinte még a szalmasárga szandálját, bő, ringó szoknyáját is láttam, és közben az alkonyattal az erdőből kikúszott a készülődő ősz hűvöse.   

4 komment

Címkék: egó babó babó2

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr756186254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F férj 2013.08.23. 22:45:31

Már egyszer említettem, szerintem a faluban annyi a haragos, a régi beköltöztetett, kisemmizett, megfigyelt, hogy az öregek egyszerűen félnek leszedni szabadon termő gyümölcsöket, mert "hátha az a **** lepermetezte, megmérgezte" stb... Amúgy az utolsó mondat kifejezetten tetszetős lett, bár én inkább a hűvös őszt képzelem szívesebben magam elé, sötét zöldes-barnás kopottas ruhában, de mégis komoly méltósággal, kimértséggel. ;-)

dett 2013.08.26. 13:25:14

Nekem is nagyon tetszik az utolsó bekezdés képe! :) És egy blog ajánló, hátha nem ismered: http://erdokostolo.blogspot.hu/ - erdei növények gyűjtése, felhasználása....

El 2013.08.31. 16:28:40

Olyan szépen írsz, szeretem, amikor ilyen szép, ízes, irodalmi hangot ütsz meg, úgy illik hozzád... ki kéne adnod egyszer egy novelláskötetet kutyákról, természetről, falvakról....:)

Dezzie 2013.08.31. 21:40:32

Jajj, nagyon aranyos vagy! ^^ De ez a Te asztalod! ;)
süti beállítások módosítása