HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

fitnesz

2013.10.26. 21:21 :: Dee_

Fitneszanyuka Maria Kang provokál egy képen: kockás has, semmi súlyfelesleg, mellette három kis korkülönbséggel született gyerek, és a szöveg: neked mi a kifogásod? Nagy vita kerekedett, a teltebb anyukák nagyon magukra vették a szavait. Nekem annyi a „kifogásom”, hogy én nem akarok ilyen lenni. Nem akarok úgy lapos hasat, hogy míg futópadozom, más eteti a pár hónapos gyerekem. Hogy sosem vagyok velük, mert professzionális szinten kell űznöm a fitneszipart, és ebből nem tudok kiszakadni még pár, a gyerekeknek iszonyú fontos évre sem. (Dolgozom még úgyis eleget…) És mellé tehetném a saját, nem is annyira rossz képem úgy, hogy egy métert nem futottam, egy grammot nem emeltem a gyerekeken, bútorokon, bevásárlószatyrokon kívül, és van még rajtam felesleges hét kiló.    

8 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr996186225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F férj 2013.10.26. 22:16:14

Ezeknek a pasiknak/csajoknak nincs más dolguk, csak gyúrni. Heti 1 vagy 2 mozgás elég ahhoz, hogy formában legyél, a mozgás alatt meg a hosszabb sétát, gyerek utáni futkosást értem. Nekem is elég a munkába mászkálás és a kevés ülés, nem az a cél, hogy címlapfotó-babák legyünk. :D

mmate1 2013.10.26. 22:22:45

Hát igen, de lenne más dolga, ott a három elég pici gyereke... Nekik szükségük lenne a mamájukra. Gondoltam is, hogy beírom, hogy szerintem öt éves kor alatt senkit a világon nem érdekel, hogy néz ki az anyja, ducin, ráncosan, lógó mellel is a legszebbnek találja. De azt megjegyzi, ha sosem játszik vele, ha nincs vele, ha kell. Később is edzhet..

Ses 2013.10.27. 09:50:34

"Heti 5-6 napon hajnalban kel, egy 30-60 perces edzéssel kezdi a napját, majd ellátja a fiait. " ha neki jól esik, hogy kevesebbet alszik és reggelente sportol ennyit (ami egyáltalán nem sok, de ahhoz elég, hogy így nézzen ki, és neki fontos, hogy így nézzen ki), akkor azzal kinek árt? :) meg van a gyerekeknek amúgy apja is, aki tud egy-egy órát törődni a gyerekekkel... :)

F férj 2013.10.27. 20:36:36

Ezek elvileg amcsik, ott még keményebb a meló. Náluk nincs nagyon otthon maradás a gyerekekkel. Első a munka és néhány hónapos korukban a gyerekek mennek a day-care-be, ami amolyan bölcsi lehet. Nálunk sem egyszerű az élet. Én pl. 5-6 körül kelek és húzok is el hamar, amikor még mindenki alszik, aztán délután vagy este irány haza. Amerikában a férjekkel szemben is ez az elvárás a munkahelyeken, sőt elvileg Japán mellett ott a legkeményebb a munkamorál. Ha a csaj dolgozik, már pedig úgy fest, hogy igen, akkor a bölcsi és az ovi teszi a dolgát. A Tinimamik epizódjaiból is ez jött át. Persze ez emberre válogatja, nem gáz az sem, ha ő a testével törődik, csak itt a kampány épp azokkal szemben halad és azokkal ütközteti a véleményét, akik másképp élnek. Arról nem is beszélve, hogy a házimunkát is ellátva a legtöbb nőnek reggel 7 előtt vagy este 8 után nem biztos, hogy marad energiája gyúrni. És akkor a szoptatásról (éjjel is) még nem is beszéltünk, bár ezek nagyobb gyerekek, Amerikában kifejezetten ritka a szopi...

Dezzie 2013.10.27. 20:40:53

Ennyi tök normális lenne, mit amit írtál, de akinek a fitnesz a munkája, nem hiszem, hogy csupán ennyit edz, és ennyit van távol a kicsi gyerekeitől. De a több edzés sem lenne gond - később! Hiszen van, aki 10-12 órát dolgozik, de ilyen pici gyerekekkel ez sem szerencsés, iskolás korban meg teljesen oké. Nem az alakja a gond, csak az, hogy szerintem ezt több távolléttel érte el, mint amennyi normális lenne. És mikor kezdhette? Nem előző héten. A gyerekei lehettek pár hetesek. Gondolom nem is szoptat, a nagy fizikai igénybevétel tejapasztó. És a legkisebb csak 8 hónapos!

F férj 2013.11.12. 09:19:56

Ezt nyilatkozta a támadásokra: „Sajnálom, hogy ilyen negatívan reagáltatok a fényképre. Nem mennék bele abba, mennyit küzdöttem a genetikával, hogy étkezési rendellenességeim voltak, és hogy két vállalkozást üzemeltettem egyszerre, teljes munkaidőben. Nincs dadánk, nem vagyok természetesen vékony, és nem dolgozom személyi edzőként. A terhességeim alatt viszont nem engedtem a fagylalt, a sült krumpli vagy a csokoládé iránti sóvárgásnak, és nem használtam a növekvő hasamat ürügyként arra, hogy inaktív legyek - védekezett Kang a kritikák ellen. A fiatal nő azt állítja, nem plasztikai beavatkozásoknak köszönheti, hogy három terhesség után is így néz ki. Heti 5-6 napon hajnalban kel, egy 30-60 perces edzéssel kezdi a napját, majd ellátja a fiait. Ezután dolgozni megy: iskoláknak és helyi közösségeknek szervez fitneszprogramokat. „Inspirálni akartam az embereket. El akartam mondani, tudom, hogy a gyerekek mellett nincs sok időd, de ha én meg tudom csinálni, akkor te is" - fogalmazott Kang. Ez alapján az a baj, mint a legtöbb amcsival: nem marad otthon a gyermekeivel. Néhány hónapos korában lepasszolja rokonnak, day-care-be rakja és kész. Emellett vállalkozik, reggel edz és tényleg, napi 1-2 óra hajnali keléssel elérhető ez, de sajnos főleg európai szemmel iszonyatos és természetellenes, nem maga az edzés, hanem az egész életritmusa. :-(

Ses 2013.11.12. 13:03:04

továbbra sem látom azt, hogy elhanyagolná a gyerekeit, elég megnézni a honlapját (ha már vkiről ilyen véleményt mondunk, akkor mondjuk ne látatlanba), ott pl. le van írva, hogy telik egy napja. én abban nem látok kisbaba lepasszolást futópad miatt és ilyesmiket. de amúgy az egésznek nem is az a lényege, hogy mindenki pontosan azt csinálja, amit ő, hanem hogy attól még, hogy kisgyereke van valakinek, lehet fitt és vékony. és ehhez nem kell hajnalban kelni, ha valaki nem akar, de ha mondjuk otthon levő anyukáról van szó, akkor egy héten háromszor-négyszer este el lehet a gyerek az apjával, nagyszüleivel is egy fél-egy órára, ha közben odafigyel a kajálásra is akkor ez bőven elég. ráadásul egészség szempontjából is ajánlott ennyit mozogni...:) ami a gyerek érdeke is, mondjuk.

mmate1 2013.11.15. 21:26:41

Én olvastam a napját, de abban nem írja, miket csinált nyolc hónappal előtte, vagy éppen három évvel, még az első gyereke után. Most, hogy vékony, szinten tarthatja magát a leírt, időben nem túl sok tornával, de ahhoz, hogy az alakját így visszanyerje, olyan komoly megterhelést, zsírégetést kellett végeznie, ami pl. a szoptatást kizárja. Egyszerűen elmegy a tej, a diétától meg méreganyagok kerülhetnek bele. Szerintem ennél jóval többet tornázhatott a szülések után. Na de hogy elszúrta-e a gyerekei kiskorát úgyis húsz év múlva derül ki, ha ők elmondják. Minden gyerek más, mindenkire máshogy hatnak ezek.
süti beállítások módosítása