HTML

szárnyak

Friss topikok

  • Hagrid: Csokibácsi a strandon. :D (2017.07.18. 17:11) antirasszizmus
  • Hagrid: Dehogy vagy rossz... (2017.03.01. 22:29) ajándékok
  • Hagrid: Sajnos ez 10 milliárd feletti összeget vitt...persze, megismétlik, pártalapon lesz is elég támogat... (2017.02.27. 07:46) nolimpia
  • tulnagyszemulany: Ha már ide ennyit írtál, esetleg egyszer a fórumba is írhatnál egy magyarázatot arra, hogy miért t... (2017.01.13. 22:00) A karácsony idén úgy volt,
  • Hagrid: Hurrá jégkorong! :D (2017.01.09. 12:12) kemény telünk van

Címkék

babó (72) babó2 (62) babó3 (5) barát (1) család (24) egó (114) elmentünk (4) ennivaló (12) falu (4) film (12) grr (5) háziállat (11) karácsony (3) kert (8) könyv (5) kutya (12) Lakás (1) macska (18) ovi (1) politika (1) történénések (1) történések (7) Címkefelhő

mai ebédünk

2014.06.15. 22:19 :: Dee_

Ritkán csinálok levest, pedig szeretjük. Rájöttem, hogy a húsleves nem sáfránytól vagy vegetától lesz szép sárga, hanem  attól, hogy kis olajon megpirítom a répát, hagymát és a gyökeret. Erre megy a csirkecsont, a víz, a szemes bors, só. (Kimaradt a petrezselyem, Mama szokott bele tenni. Meg a karalábé, mert lejárt csomagot vettünk az auchanban, nem néztem a szavatosságot, és penészes volt.) Mellette cérnametéltet is főztem ki. A húsleves egy részét kuszkuszra és a kertből frissen szedett és 20 perccel később már fazékba kerülő borsóra öntöttem. Újhagymát is karikáztam rá (szintén a kertből). A borsó nagyobbik felét a levesbe szórtam, de nagyon zsenge volt, nem kellett neki sok idő.

A levesbeli csontról előzőleg lefejtett csirkemellet garam masalás joghurtba pácoltam, majd kisütöttem. Miután lefőtt a leve, kicsike mézet és tejszínt öntöttem alá, így barnára pirult és sűrű szaftja is lett. Édes lett, illatos, a kuszkuszba borsó és hagyma helyett mazsolát (és mandulapelyhet) kellett volna raknom, jobban illett volna hozzá. 

1 komment

Címkék: ennivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://frostcat.blog.hu/api/trackback/id/tr976304277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hagrid 2014.06.16. 22:03:54

Jó volt így is. :-) L-nek is nagyon ízlett a leves. :D
süti beállítások módosítása